|Part 4/7| Essence (Fall/Winter Update) 13 ice to meet you and 18 happy new green

Moin! ^_^

Today I want to show you two gorgeos polishes: 13 ice to meet you* from the "the pastels" collection by essence and 18 happy new green* from the "the darks" collection.

But first I want to tell you that the finish of the polish is matt - and this without any large (!) label on them (on the back of the polishes it's written tiny...).. The same problem we had with the sheer & shine lipsticks already, whose had no big label with "sheer", too and I was wondering why it won't cover :/

Personally I love matt finishes, but I know, that some of you won't be very happy with it ^^ and I think one wouldn't have noticed this easily while shopping. This could have been a bad surprise at home...
But now you know about it and I think it isn't to worse for this beautiful polishes... :)
Moin! ^_^

Heute habe ich zwei richtig tolle Lacke für euch und zwar 13 ice to meet you* aus der Reihe "the pastels" von essence und 18 happy new green* aus der Reihe "the darks"* :)

Vorab muss ich euch sagen, dass die Lacke ein mattes finish besitzen obwohl keine große (!) Kennzeichnung auf diesen vorhanden ist (auf der Rückseite steht es ja in winzig...).. Das gleiche Problem hatten wir auch schon mit den sheer & shine Lippenstiften, bei denen das "sheer" nicht direkt groß auf der Verpackung stand und ich dann verwundert war über das nicht-deckende Ergebnis :/

Ich persönlich liebe ja mattes finish, aber ich weiß, dass einige von euch nicht sonderlich begeistert davon sind ^^ und so direkt im Laden wäre es eben vielen nicht aufgefallen und die böse Überraschung hätte es dann zuhause gegeben...
Naja jetzt wisst ihr ja Bescheid und den beiden Schönheiten tut dies meiner Ansicht nach keinen Abbruch :)


Let's start with 18 happy new green*! :)

Dann wollen wir mal mit 18 happy new green* anfangen! :)






The polish covers with two coats. It has a beautiful shimmer, but I think a TopCoat would emphasize it even more - I will try it on occasion :)

But let's go on with the next polish 13 ice to meet you* :P

Der Lack war nach zwei Schichten bei mir deckend. Er schimmert schön wobei ich mir vorstellen könnte, dass der Lack mit TopCoat noch schöner aussieht - ich werde es bei Gelegenheit mal ausprobieren :)

Aber kommen wir zum Nächsten Lack 13 ice to meet you* :P






ice to meet you covers with two coats, too. The formula was easy to apply, but as most of the time I can't say anything about the durability.

The colours are perfectly choosen for fall and winter. I'm already entirely in an autumn vibe with drinking tea and such things.. :D
But: How do you like the polishes? ^_^

Thank you for reading and I hope we'll meet again next time!

Your Rinabow Dash :)

*The products were provided.


ice to meet you deckt ebenfalls in zwei Schichten. Der Auftrag war einfach und zur Haltbarkeit kann ich wie immer nichts genaueres sagen.. :D

Die Farben sind für den Herbst und Winter sehr schön gewählt. Ich bin auch schon so richtig in Herbststimmung mit Tee trinken und sowas.. :D
Aber: Wie findet ihr die Lacke? ^_^

Danke, dass ihr reingeschaut habt!
Bis zum nächsten Mal!

Eure Rinabow Dash :)

*Die Produkte wurden mir kosten- und bedingungslos zur Verfügung gestellt.

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen